W jaki sposób mogę dokonać zakupu?

Zamówienia można dokonać poprzez nasz sklep internetowy dodając produkt do koszyka i wybierając interesująca nas metodę płatności. Kontaktując się z nami na infolinii pod nr tel. +48 570 31 00 00 lub +48 570 32 00 00. Wysyłając do nas zapytanie – my w takim przypadku oddzwaniamy do klienta w przeciągu 15 minut i przyjmujemy zamówienie. Wysyłając do nas na maila bok@mocsokow.pl zamówienie z interesującymi nas produktami. Korzystając z naszego konta na Allegro.

 

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Zamówienie opłacić można wybierając na karcie zamówienia jedną z poszczególnych opcji metod płatności:

Przelew bankowy na nasze konto:

ING Bank Śląski
nr. konta: 74 1050 1025 1000 0091 4405 5770

Top Concept S.C.
ul. Działdowska 11/7
01-184 Warszawa

Transferuj – natychmiastowa płatność

PayU

Raty Santander Consumer Bank

Płatne przy odbiorze u kuriera

W sklepie stacjonarnym możliwa jest również płatność Kartą

 

Jaki jest przybliżony termin oczekiwania na zamówienie?

Przybliżony termin dostawy wygląda następująco: Zamówienia dokonane i opłacone do godziny 14:30 realizujemy w trybie pilnym. Realizacja takiego zamówienia następuje tego samego dnia i paczka dostarczana jest klientowi w dniu następnym.

 

Czy wysyłamy paczki za granicę? Jaki jest przybliżony koszt wysyłki za granicę?

Tak, wysyłamy paczki za granicę. Koszt takiej wysyłki ustalamy indywidualnie w zależności od tego gdzie jest taka wysyłka oraz jej koszty pokrywa kupujący.

 

Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówienia?

Zamówione u nas produkty można odebrać osobiście. Proszę złożyć zamówienie i wybrać darmowy sposób dostawy "odbiór w sklepie". Zakupione w ten sposób towary dostępne są do odbioru niemalże natychmiastowo. Zawsze towar zamówiony do odbioru osobistego zostaje odłożony dla klienta i czeka na jego przybycie. Odbiór możliwy jest w 2 salonach sprzedaży mieszczących się w Warszawie i Krakowie.

Warszawa Salon sprzedaży (punkt odbioru osobistego)

ul. Działdowska 11 lok. 7 (2 piętro biurowca Unisono)

 

Kraków Salon sprzedaży (punkt odbioru osobistego)

ul. Starowiślna 42

 

Jak mogę sprawdzić co dzieje się z paczką?

Po nadaniu paczki,na podany przez Klientów nr tel.,zawsze przesyłany jest nr listu przewozowego do śledzenia przesyłki.Pierwsze wpisy widoczne są tego samego dnia,późnym wieczorem.

 

Czy kurier zadzwoni przed doręczeniem paczki?

Niestety telefoniczny kontakt przed doręczeniem paczki nie należy do obowiązków kuriera. Zawsze jednak podajemy na liście przewozowym telefon do klienta podany przy zamówieniu, a w przypadku kiedy klient ma życzenie aby kurier się z nim skontaktował dodatkowo umieszczamy w uwagach dla kuriera adnotacje o konieczności wcześniejszego kontaktu z klientem.

 

Czy mogę sprawdzić paczkę w obecności kuriera?

Zawartość paczki zawsze można sprawdzić w obecności kuriera. Wówczas w przypadku stwierdzenia uszkodzenia proszę spisać protokół reklamacyjny i przesłać go do nas (protokół posiada kurier). 

 

Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Regulamin https://www.mocsokow.pl/content/4-terms-and-conditions-of-use

 

Dlaczego FV nie jest podpisana i nie zawiera pieczątki?

Zgodnie z rozporządzeniem ministra finansów z 28 marca 2011 r. (Dz.U. nr 68, poz. 360), wśród elementów, które powinny znaleźć się na fakturze, nie wymieniono pieczątki czy też podpisu sprzedawcy. Jeśli jednak elementy te są niezbędne, np.  w celu otrzymania dotacji itp., prosimy zaraz po złożeniu zamówienia poinformować nas o konieczności uzupełnienia faktury.

 

Jaka jest procedura reklamacyjna?

W przypadku postępowania gwarancyjnego najlepiej jest zgłosić zaistniałą sytuację do nas pod nr naszej infolinii: +48 570 31 00 00 lub +48 570 32 00 00. Procedura gwarancyjna jest zawsze świadczona „door to door”, czyli komfortowo z punktu widzenia klienta bo nie ma konieczności wychodzenia z domu aby zareklamować wadliwy towar. Wysyłamy do klienta na maila sporządzony list przewozowy, umawiamy kuriera na dogodny przedział czasowy, kurier przyjeżdża, odbiera towar – odpowiednio zapakowany aby w trakcie transportu nie powstały dodatkowe uszkodzenia. Urządzenie trafia do autoryzowanego serwisu, który dokonuje stosownych napraw i zostaje odesłany wraz z kartą serwisową do klienta. To co istotne to aby do paczki dołączyć krótki opis co się stało, opisać dany problem ze sprzętem - co wg nas nie działa tak jak powinno, dołączyć telefon kontaktowy wraz z adresem na jaki ma być dokonana wysyłka naprawionego sprzętu.

 

Czy możliwe jest przetestowanie i zobaczenie wyciskarek na „żywo”?

Oczywiście że tak. Możliwość osobistego przetestowania wyciskarek jest w salonach sprzedaży mieszczących się w Warszawie na ul. Działdowskiej 11 lok. 7, a także w Krakowie ul. Starowiślna 42 w godzinach otwarcia sklepu.

 

Czym tak naprawdę różni się wyciskarka od sokowirówki?

Różnica pomiędzy wyciskarką a sokowirówką jest kolosalna. Wyciskarka ma wolnoobrotowy system wyciskania co daje nam „żywy” sok, pełen witamin minerałów i enzymów, w sokowirówkach mamy nawet do 20000 obrotów na minutę co przekłada się nam na zdecydowanie gorszą jakość produktu końcowego jakim jest sok i zdecydowanie mniejszą wydajność wyciskania. Sok taki szybko nam się rozwarstwia i nie czerpiemy z niego żadnych prozdrowotnych korzyści jakie powinien ze sobą nieść sok świeżo wyciśnięty.

 

Dlaczego nie otrzymałem na e-mail potwierdzenia mojego zamówienia?

Brak potwierdzenia może być spowodowany literówką, która wkradła się podczas wypełniania danych w zamówieniu. Proszę także dokładnie przejrzeć wszystkie zakładki, foldery na swoim koncie pocztowym (Spam, Inne) możliwe, że nasza wiadomość z potwierdzeniem zamówienia mogła tam trafić. W przypadku braku potwierdzenia, prosimy o kontakt bok@mocsokow.pl