Wszystkie urządzenia sprzedawane w naszym sklepie internetowym objęte są różnymi okresami ochrony gwarancyjnej, dlatego ważne jest aby dysponować wystawioną w chwili sprzedaży kartą gwarancyjną która w precyzyjny sposób określa okres ochrony gwarancyjnej. Autoryzowany serwis Moc Soków prowadzi serwis wyłącznie produktów z ważną kartą gwarancyjną TOP CONCEPT – nie prowadzimy napraw gwarancyjnych urządzeń, do których została wystawiona inna karta gwarancyjna.
Masz pytania odnośnie sposobu złożenia reklamacji lub nie wiesz gdzie należy dokonać zgłoszenia skontaktuj się z nami tel.: 570 31 32 32 - pomożemy Ci ustalić podmiot do którego należy się zgłosić. Możesz też wysłać nam zapytanie na adres: serwis@mocsokow.pl z zapytaniem o sposób załatwienia reklamacji – ważne abyś dołączył zdjęcie karty gwarancyjnej.
Ze strony internetowej sklepu: https://www.mocsokow.pl pobieramy „Zgłoszenie reklamacyjne” – znajdziesz je na samym dole strony w kolumnie informacje ostatni podpunkt.
Zapisujesz plik tekstowy WORD u siebie na komputerze.
Uzupełniasz zgłoszenie – ważne aby dokonać uzupełnienia na komputerze a nie odręcznie. Odręczne uzupełnienie może spowodować wydłużenie rozpatrzenia reklamacji lub w ekstremalnych przypadkach jego odrzucenie.
Wykonujesz dokumentację fotograficzną uszkodzenia jeśli taka jest możliwa do zrobienia.
Sporządzasz korespondencję mailową uwzględniającą dodanie następujących załączników:
  • uzupełnione zgłoszenie reklamacyjne,
  • skan lub czytelna fotografia karty gwarancyjnej,
  • opcjonalnie czytelne fotografie zakresu uszkodzeń do jakich doszło.
Wysyłasz maila do serwisu – teraz pałeczka jest po naszej stronie i to my będziemy kontaktować się z Tobą w celu możliwie najszybszej obsługi serwisowej dlatego pamiętaj o sprawdzaniu skrzynki mailowej.
Serwis zawsze poinformuje Cię o tym co należy spakować do wysyłki. Jeśli karta gwarancyjna została przesłana nam w wersji elektronicznej w zupełności nam to wystarczy – nie musisz jej dołączać do paczki. To samo się tyczy do elementów sprzętu nie będących przedmiotem reklamacji.
Po ustaleniu przez serwis terminu odbioru paczki zapakuj urządzenie w taki sposób aby w trakcie transportu nie nastąpiły dodatkowe uszkodzenia – nie odpowiadamy za usterki powstałe podczas transportu spowodowane pakowaniem w zastępcze opakowanie.
Wyślij urządzenie wraz z wymaganymi przez serwis dokumentami (wydrukowane zgłoszenie reklamacyjne – jeśli nie masz możliwości wydrukowania zgłoszenia poinformuj o tym serwis) - paczki do których nie są dołączone niezbędne dokumenty pozostają na serwisie bez podejmowanie dodatkowych czynności a czas odpowiedzi na reklamację biegnie od chwili kiedy braki zostaną uzupełnione. Jeśli braki nie zostaną uzupełnione w terminie 7 dni od otrzymania paczki urządzenie bez podejmowania czynności serwisowych zostanie zwrócone a jego kolejna próba reklamacji odbywać się będzie odpłatnie w przypadku transportu.
Dostarczone na serwis urządzenie poddawane jest diagnostyce w takim zakresie w jakim dokonano zgłoszenia w formularzu reklamacyjnym.