Kupuj na raty – to takie proste

UWAGA!

Na wstępie informujemy, że rata wyliczana we wniosku na produkt raty 0% może być czasem wyliczana większa (Bank jest zobowiązany wskazać maksymalne koszty kredytu). Jest ona powiększona o kwotę ubezpieczenia, z którego możesz zrezygnować w momencie gdy konsultant z Banku oddzwoni do ciebie w celu finalizacji zawarcia rat na twój zakup. Jeżeli masz chęć skorzystania z takiego ubezpieczenia, to je pozostawiasz (szczegółowe informacje odnośnie ubezpieczenia przekaże ci konsultant baku). Jeżeli wolisz zrezygnować z ubezpieczenia - informujesz o tym konsultanta i otrzymujesz produkt wolny od jakichkolwiek dodatkowych opłat - pełne raty 0%.

1) Raty przez internet:

Wśród produktów dostępnych na naszym sklepie internetowym wybierasz te które Cię interesują – pamiętaj dodając akcesoria w postaci pojemników próżniowych, książek itp. dostajesz na wybrane produkty rabat (im więcej produktów tym większy rabat) – i dodajesz je do koszyka. Jeśli to wszystkie produkty jakimi jesteś zainteresowany klikasz na przycisk „Realizuj zamówienie”. Wybierasz metodę dostawy wybranych przez Ciebie towarów a także wypełniasz pozostałe pola wymagane przy składaniu zamówienia. Należy pamiętać że przy ratach wymagane jest abyś był zarejestrowanym klientem naszego sklepu – wystarczy że zaznaczysz okienko „Załóż konto i ciesz się przywilejami zarejestrowanego klienta” – szybko i prosto.

Wybierasz interesującą Cię opcję, czyli w tym przypadku raty z Santander Consumer Bank, konieczne jest abyś zapoznał się z regulaminem naszego sklepu internetowego potwierdzając tą czynność zaznaczeniem odpowiedniego okienka – regulamin przyjdzie do Ciebie również drogą mailową abyś mógł w każdej chwili do niego wrócić bez konieczności jego szukania. Następnie upewnij się że wszystkie produkty jakie znajdują się w koszyku są tymi które wybrałeś jeśli czegoś brakuje zawsze możesz je dodać. Jeśli wszystko jest zgodne z Twoim zamówieniem klikasz na kafelek  „Zamów i zapłać”

Następnie przechodzimy do okienka z podsumowaniem naszego zamówienia gdzie zaznaczamy pole które mówi nam że zapoznaliśmy się z z zasadami udzielania kredytu konsumenckiego na zakup towarów i usług Santander Consumer Bank. A następnie klikamy  „Kupuję na raty z Santander Consumer Bank”

W tym kroku masz możliwość wybrania 2 metod zawarcia przez Ciebie umowy z bankiem, czyli takiego podpisania umowy kredytowej.

Pierwszym z nich jest kurier. Wygląda to tak że bank kompletuje umowę wysyła ją do Ciebie za pośrednictwem firmy kurierskiej w dniu który najbardziej Ci odpowiada, kurier przyjeżdża, wręcza Ci umowę z którą się zapoznajesz i podpisujesz jeśli wyrażasz chęć zawarcia umowy z bankiem, następnie pakujesz dokumenty do dołączonej koperty i wysyłąsz je do banku. W momencie kiedy bank je otrzyma my dostajemy zgodę na wydanie towaru dla klienta. Drugą możliwością (zdecydowanie szybszą) jest wybranie przelewu 1 zł na konto Santandera. Jest to potwierdzenie niejako potwierdzenie warunków umowy przez Ciebie czyli takie podpisanie się pod umową z jednoczesnym potwierdzeniem Twojej tożsamości. Ta metoda jest zdecydowanie najszybszą metodą zawarcia umowy z tego względu że pomijamy całą drogę jaką pokonuje do Ciebie kurier a Ty cieszysz się z szybkiej realizacji zamówienia.

Do dyspozycji mamy kilka rodzajów kredytów. W tym momencie masz możliwość przeliczenia rat kredytu i wyboru najbardziej odpowiedniej formy kredytowania.

Wybierasz okres kredytowania – możesz tutaj podglądać jak będzie się zmieniała kwota jaką będziesz musiał comiesięcznie wpłacać na konto Santandera. Jeśli już zdecydowałeś się na konkretny produkt ratalny masz możliwość wyboru kwoty wpłaty własnej – oczywiście nie jesteś zobligowany do wpłaty własnej możesz całość rozłożyć na raty, ale przy niskich dochodach wpłata własna zwiększy szansę na pozytywne rozpatrzenie Twojego wniosku. Jeśli dokonałeś już wyboru nie pozostaje nam nic innego jak kliknięcie kafelka „Dalej” i przejścia do kolejnego kroku procesu ratalnego Santandera.

W formularzu tym do uzupełnienia są podstawowe dane osobowe przepisywane z dowodu osobistego, takie jak m.in. imię i nazwisko, adres zameldowania – jeśli używasz innego adresu korespondencyjnego zaznaczasz odpowiednie okienko i podajesz aktualny adres do korespondencji. Musisz również podać adres mailowy a także określić ramy czasowe kiedy skontaktuje się z Tobą konsultant z Santandera w celu dokończenia sporządzania umowy kredytowej – musisz tutaj pamiętać że im szersze określisz ramy, tym szybciej się z Tobą ktoś skontaktuje. Jeśli nie chcesz czekać na kontakt konsultanta zawsze możesz sam zadzwonić pod nr. tel.: 801 801 855, 71 773 28 47 i dokończyć sporządzanie umowy a na pewno przyspieszy to czas na wydanie pozytywnej decyzji w sprawie Twojego kredytu a my szybko będziemy mogli sfinalizować zamówienie.

Podać również należy źródło dochodu, czy jesteśmy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę, czy jest to emerytura, renta, czy mamy własną działalność gospodarczą, gospodarstwo rolne, czy jesteśmy pracownikami sfery budżetowej czy też jesteśmy zatrudnieni na podstawie innych umów cywilno-prawnych. Wybierając jedno źródło dochodu z wszystkich dostępnych, dodatkowo musimy podać szczegółowo pewne informacje dotyczące ściśle tej formy źródła dochodu. I tak przy umowie o pracę podać musimy dochód netto jaki otrzymujemy a także wszystkie dane naszego zakładu pracy, jeśli mamy własną działalność gospodarczą wypełniamy wszystkie dane naszej działalności, przy emeryturze potrzebny nam będzie nr świadczenia wraz z kwotą emerytury, jeśli jesteśmy na rencie to również potrzebny jest nam nr świadczenia wraz z informacją do kiedy ono nam przysługuje, przy gospodarstwie rolnym potrzebny będzie adres gospodarstwa wraz z gminą na której terenie jest owe gospodarstwo. Jeśli wszystko wypełnimy zaznaczamy okienko wyrażając zgodzę na kontakt pracownika Santander Consumer Bank w celu dokończenia sporządzania umowy kredytowej i klikamy Wyślij wniosek.

Ostatni krok to tak naprawdę już tylko podsumowanie naszego zamówienia z informacją co konkretnie zakupiliśmy, na ile rat, czy zadeklarowaliśmy wpłatę własną – a jeśli tak to w jakiej kwocie, a także jaka będzie wysokość miesięcznej raty za zakupione towary. Tutaj również bank informuje Cię o dalszych krokach jakie zostaną podjęte zanim wyślemy do Ciebie zamówiony towar.

Teraz po złożeniu takiego wniosku powinien się z Tobą skontaktować konsultant z Banku w celu dokończenia sporządzania umowy kredytowej. Jeśli nie chcesz czekać na jego kontakt możesz sam zadzwonić pod nr tel.: 71 773 28 47. W momencie kiedy wysłałeś wniosek my jako sklep internetowy dostajemy maila z prośbą o rezerwację dla Ciebie wybranej wyciskarki. Kolejne maile informują nas na jakim etapie jest Twój wniosek kredytowy. Ostatnim mailem jaki dostajemy z banku jest ten w którym informują nas że Umowa o kredyt na zakup towarów i usług została zawarta i możemy wydać towar klientowi. Jeśli zadeklarowałeś wpłatę własną to w tym momencie dokonujesz wpłaty zadeklarowanej kwoty na nasze konto bankowe:

ING Bank Śląski

nr. konta: 74 1050 1025 1000 0091 4405 5770

Top Concept S.C.

Ul. Powstańców Śląskich 89a lok.252

01-355 Warszawa

Po dokonaniu wpłaty możesz przesłać nam potwierdzenie dokonania przelewu co przyspieszy proces finalizacji zamówienia. W tym miejscu możesz zadać pytanie: Co mogę jeszcze zrobić?

UWAGA!

W momencie kontaktu konsultanta Banku Santander, zapyta cię on czy zamierzasz skorzystać z ubezpieczenia (jeżeli z niego zrezygnujesz, raty wyliczane we wniosku będą jeszcze niższe).

Towar przez Ciebie zamówiony wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD odpowiednio zapakowany, tak aby w trakcie transportu nie został uszkodzony i następnego dnia kurier puka do Twoich drzwi.

3) Raty w salonie sprzedaży:

Decydując się na zakup ratalny w sklepie potrzebujesz:

- dowód osobisty

- kartę emeryta / rencisty (w przypadku emerytury / renty)

- decyzja o przyznaniu waloryzacji z ost. roku lub PIT-11A / PIT-40A (w przypadku emerytury / renty)

- zaświadczenie o zarobkach lub wydruk z konta wpłat wynagrodzenia z trzech ostatnich miesięcy (w przypadku umowy o pracę)

- zaświadczenie z US o wys. osiąganych dochodów lub przychodów lub dokumenty potwierdzające wpłate zaliczki na podatek - np. wydruki z konta z 3 ost. miesięcy ( w przypadku działalności gospodarczej)

- zaświadczenie z Urzędu Gminy o dochodach z gospodarki rolnej lub wyciąg / dokument bakowy potwierdzający kowote dopłaty bezpośredniej lub aktualna umowa na kontrakcie ( w przypadku działalności rolniczej)

O inne zaświadczenia o zarobkach lub zaświadczenia przy innych dochodach (np. umowę zlecenie, umowa agencyjna ...) pytaj na infolinii 570 31 00 00